გაკვეთილის გეგმა
|
გაკვეთილის მთავარი თემა | მექანიკური ენერგია, პოტენციური და კინეტიკური ენერგია |
| სწავლების საფეხური | საბაზო IX-კლასი |
| მოსწავლეთა პროფილი | 25 |
| გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა | გაკვეთილი მნიშვნელოვანია დაკვირვების, კვლევის–უნარ ჩვევების განვითარება მექანიკური ენერგიის ფორმების განხილვისას. აქტუალურია განასხვავოს მექანიკური მუშაობის ცნება ყოველდღიურ ცხოვრებაში დამკვიდრებული მუშაობის ცნებასთან |
| გაკვეთილის მიზნები და შედეგები | ბუნ. IX.5. მოსწავლე მსჯელობს ენერგიის ფორმებისა და ენერგიის წყაროების შესახებ. ბუნ. IX.6. მოსწავლე ახასიათებს ენერგიის გადცემასა და გარდაქმნას.
შედეგი: განასხვავებს ენერგიის ფორმებს ვირტუალური ლაბორატორიის გამოყენებით პოულობს საჭირო მასალას, ახდენს მათ ორგანიზებას და ნათლად წარმოდგენას.
|
| წინასწარი ცოდნა | მოსწავლეებმა იციან მუშაობის, ენერგიის გნმარტება. |
| შეფასების საგანი და პროცედურები | მასალის მოძიების და ანალიზის უნარი
|
| სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები | სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, ინტერნეტით მოძიებული მასალა. ვირტუალური ლაბორატორია, კომპიუტერი, პროექტორი. |
| გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი | გაკვეთილს ვიწყებთ გონებრივი იერიშით (ასოციაციური რუკა) რა არის ენერგია? (5წთ.) სადემონსტრაციო ცდა ბურთულის მეშვეობით(15წთ) შესაბამისი ექსპერიმენტი ვირტუალური ლაბორატოორიდან(15წთ) ზეპირი პრეზენტაცია(7წთ) შეფასება(3წთ)
|






Комментариев нет:
Отправить комментарий